Srodki transportu intermodalnego

Droga na rowerze jest typowym środkiem transportu, który potrzebuje mimo wszystko bardzo sporo kłopocie i spala wiele kalorii, dlatego potrzebna jest warta dieta rowerowa. Stanowi zatem więcej idealny rozwiązanie dla osób, które planują stracić kilka zbędnych kilogramów. A ludzie, którzy zależą traktować rower jedynie jako materiał transportu lub hobby, powinny zwrócić szczególną opinię na menu, aby wypady rowerowe ich zbyt bardzo nie wycieńczały. Poniżej podajemy kilka zasad, którymi powinny się kierować osoby prowadzące duże dystanse na rowerze. Oto dieta rowerowa dla klientów drogi na rowerze:

Śniadanie. Nie bez powodu rzuca się, że śniadanie jest najistotniejszym posiłkiem w toku dnia. Obejmuje ono za zadanie przyniesienie nam energii na resztę dnia, i pozostałe posiłki właśnie tę energię uzupełniają. Skutecznym lekarstwem będzie między innymi muesli z dodatkiem owoców i rodzynek lub zupa mleczna z makaronem (koniecznie al dente). Przekąska. Biorąc się na rower, dużo jest myśleć o dobrej przekąsce, która przysporzy nam sił i zaspokoi nagły głód. Pierwszym jej składnikiem winnym stanowić węglowodany proste, dlatego zajmuje się spożywanie dojrzałych bananów lub kanapek z dżemem i miodem. Jeśli natomiast chodzi o warzywa, optymalnym wyjściem będą pomidory i czerwona papryka. Kolacja. Po intensywnej przejażdżce możemy mieć potężny głód. Natomiast nie należy przesadzać z jedzeniem tuż po wysiłku fizycznym. Zaraz po przyjeździe z wycieczki rowerowej wystarczy sok pomarańczowy lub zbożowy batonik (na przykład Corny). Do sytego obiadu zasiadamy natomiast później, jak już odpoczniemy po wysiłku. Nawodnienie. Przede całym nie wolno zapominać o optymalnym nawodnieniu organizmu. Najważniejsze jest, aby już przed wyprawą na rower wypić wystarczająca dawka płynów. Najodpowiedniejszym wyjściem będzie tak woda, żyć potrafi odpowiednie napoje energetyzujące dla sportowców. Trzeba także mieć wiedza tego, że mężczyzna chce dziennie około 2 litrów wypitej wody (w zależności oczywiście z płci i wagi ciała), a skutki ewentualnego odwodnienia, szczególnie w warunkach wysiłku fizycznego, momentalnie zmniejszą naszą wydajność, poczujemy się ociężali i pozbawieni energii.

Dieta rowerowa zawierająca wprowadzone przeze mnie programy nie ma oczywiście zastąpić normalnych posiłków, wręcz przeciwnie. Nie należy się jednak przejadać! I dla kobiet, które są zainteresowane dobraniem najkorzystniejszej dla siebie diety rowerowej, polecamy spotkanie z dietetykiem, który dobierze nam rodzaje posiłków w taki forma, by były jak najlepsze tylko dla nas, nie a dla statystycznej osoby.